Egy Divat és kellék Prestashop 9 alapvető tulajdonsága - Presta-Shop.hu
Presta-Shop.hu: Cikkek, hírek, érdekességek a Presta-világból! Olvasgass és tudj meg többet, légy felkészültebb!
prestashop, cikkek, prestashop jegyzetek, prestashop tanácsok, prestashop fejlesztő
417
single,single-post,postid-417,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.2.2,side_area_slide_with_content,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Egy Divat és kellék Prestashop 9 alapvető tulajdonsága

Egy Divat és kellék Prestashop 9 alapvető tulajdonsága

prestashop_divatshop

Ha egy divatorientált e-kereskedelmi Prestashop-ot vezetsz, akkor biztosan tudatában vagy a speciális megfelelési igényeknek, a ruhaeladás kihívásaival. A reszponzivitás, az egyszerű és gördülékeny navigáció, a megnyerő külső biztosítása csak a kezdet.

Mi itt a Prestashop-nál összeállítottunk egy listát a leghasználhatóbb modulokkal, ezáltal erősebb teljesítményre leszel képes minden területen, minden szempontból. Tedd magadévá ezeket az e-kereskedelmi tanácsokat, hogy optimalizáld a boltodat!

Felhasználóbarát navigáció

Amikor valaki divatos ruhákat keres, 45-60% már mobilt használ erre. Esetleg körülnézel otthon, a számítógépeden majd direkt bemész a boltba és megveszed – navigálva a mobiltelefonoddal. Ne veszítsd el ezt a hihetetlenül aktív vásárlóerőt! Mindenképpen használj reszponzív témát!

Tipp: használj témaszűrőket a kiválasztáshoz (ruha, divat, kellék)!

A végtelen görgetés szisztémája: a nagy cégekhez hasonlóképpen használd ki a görgetés egyszerű funkcióját! Hadd lássák az egész termékpalettádat anélkül, hogy kattintaniuk kellene! A kattintáscsökkentés örök érvényű cél kell legyen! Ezáltal könnyebbé teszed a navigációt és közelebb húzod a potenciális ügyfelet a termékhez.

Termékek színkombinációinak mutatása: ha vannak olyan termékeid, amiknek vannak színváltozatai akkor biztosítsd, hogy ezeket látni lehessen a kategóriaoldalon! Ha például a látogatód egy piros ruhát keres, egy pillantás alatt megtalálja anélkül, hogy a kategóriaoldalról el kellene kattintania (ha minden egyes termékre rá kell kattintania, hogy lássa: van-e belőle piros az elég kellemetlen).

Szűrők, felületek és brand-ek: a felhasználóidnak egyszerű és gyors szűrőket használni (termék típusa, színe stb.) azért, hogy csak azokat a termékeket lássák (viszonylag gyorsan) ami őket érdekli és éppen van is raktáron. Ahhoz, hogy ezt a lehetőséget felkínáld az oldaladon, szükség van szűrési eszközökre (modulokra) és felhasználóbarát keresőre, navigációra. Te egy viszonteladó vagy? Ne felejtsd el megemlíteni a látogatóidnak, hogy van márkák szerinti szűrés is az oldalon (nagyon jó konverziónövelő)!

A vásárlói megelégedettség és a visszáruk számának csökkentése

Mérettáblázat: az online ruhaboltok 90% használja ezt. Mindegy, hogy milyen típusú ruhát/cipőt/bármilyen hordanivaló textilt is adsz el: ajánlj fel mérettáblázatot! Ez legfőképp a pólós webshopok esetén nagyon fontos. Ez segít a vásárlóidnak, hogy (felpróbálás híján) olyan terméket válasszanak ami leginkább az alkatukhoz illik. Ezzel tudod optimalizálni a vevők megelégedettségének rátáját és csökkenteni az ügyfélszolgálati teendőket.

Termék összeállítások: bizonyosodj meg róla, hogy pontosan látszik a termék(-csomag) összeállítása: a felhasznált anyagok listája, a mosási instrukciók a szövethez. Sok érv szó amellett, hogy ezeket feltüntesd: kezdve a minőségbiztosítástól át az allergén információkon keresztül egészen a hatékony kommunikációig. Két dolog van viszont amire mindenképp figyelni kell:

  • minél részletesebb, több információval ellátott a termékoldalad annál kevesebb visszárud lesz;
  • egy ilyen átfogó termékoldal rendkívül jó és értékes oldal lehet SEO szempontból.

Biztató eladások

A vizualitás: minden vásárló szereti megérinteni, megtapogatni, ki (vagy fel-) próbálni, alaposan szemügyre venni a kiszemelt terméket megvásárlás előtt. Az e-kereskedelemben azonban ezeket ki kell váltatnunk más dolgokkal:

  • ha lehet, használjunk nagy felbontású termékképeket (legalább kettőt),
  • és aktiváljuk a zoom (nagyíthatóság) funkciót.

Termék kis címkék használata

“Legjobb termék”, “Kedvenc”, “Új!”, “Akciós!” és sorolhatnánk: ezeknek a hozzáadásával képesek vagyunk termékünket kiemelni a tömegből és feltűnővé tenni. Ezeket a kis címkéket érdemes egyedivé tenni: megjelentethetünk rajtuk allergiára, anyagösszetételre vagy mosási instrukcióra vonatkozó információkat.

A cikk forrása (angol)

Puizl Attila vagyok, több éve készítek sikeres Webáruházakat Prestashop rendszerrel. Célom hogy a tudásom minőséggé, munkám pedig eredményessé váljon.
Címkéink:

Írd meg véleményed!